torsdag 3 februari 2011

Torsdag..

Jag kommer bara ha en hopp vecka den här veckan. Hoppning i måndags, hoppning idag och hoppning i morgon :P
Men det är super kul, är jätte sugen på att hoppa nu! :D

Hade en jobbig dag igår, gick och pratade med skolsköterskan och fick lite halvtaskiga nyheter..men det var väl väntat antar jag. Är inte så duktig på att ta hand om mig själv helt enkelt. Men det kommer ordna sig hoppas jag!
Så hade jag matte prov, redovisning och inlämning av essän. Känslan efter när allt var klart jag super skön. På innebandyn var jag helt slut, hade ont i huvudet ändå så var jag ganska på :P Mer än jag brukar. Undra vad det kan bero på?

Hade ju rid dag idag, red Nutte-tutte. Det gick faktiskt super bra..eller ja, bättre än förra gången. Hade lite mer kläm på honom nu och var skarpare med ytterskänkeln så jag vart nöjd!
Han vart väldigt pigg vid hoppningen också och et var kul. Förbättrade min teknik lite överhindrena..vi får se om jag kommer ihåg det imorgon också!

Har äcklig halsbränna så jag ska ta något åt det och sen kolla på film med familjen. Orkar inget annat idag. Ska ladda så mycket jag kan inför imorgon och resten av helgen. Inte direkt en lugn helg om jag säger så!

Puss gullungar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar