måndag 7 februari 2011

Sjuk!

Jag kom hem ungefär vid 1 efter ths i lördags, som btw var asgrymt! Fick sova i ca 4 timmar för att sen gå upp 05:30 och åka till stallet för att ha stalltjänst.
Fick göra typ samma saker som på praktiken så det var inget nytt..Blev sparkad på benet av Goran för han blev typ rädd för något och så vart Alva sur på mig för att jag var i hennes hage så hon sparkade mot mitt huvud, men missade som typ var. Jag kunde typ se hennes hov komma mot mitt ansikte, läskigt!
Sen fick jag och moa rida, först red jag Groch i ridhuset och hon tog Ponto. Sen tog vi en "skritt" tur ute vid prostis barbacka på Mis och Fallendino. Vi skulle testa trava en långsida för det var så bra underlag, men det kan man ju inte göra när man har Moa på mis. Så mis hoppade över en liten snövall där på backen och började galoppera, och då fick ju Dino damp och galopperar efter. Fick i alla fall stopp på honom medans Moa ville göra det igen :P Knäppabarn!
Kom hem vid 18 efter det och duchade, bastade (Ååh vad skönt det var!) så kollade jag på solsodan och sov sen.




















Så vaknade jag idag med världens förkylning, ont i huvudet, ryggen och halsen. Ska ta mig till hälsocentralen för en hälso koll, så kanske vi hittar det lilla illamående monstret jag har i mig..vem vet. Ska bara äta först och kolla vart det ligger så jag hittar dit :P

Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar