tisdag 1 februari 2011

Det känns bra att vara tillbaka!

Ja, nu är jag här igen.
Har haft en sockrig dag :P Eller vad man ska säga..Hade sockerkick sista lektionen så jag satt och skrattade med Frida och Amanda, medans Lina och Tilda hängde vid vårat bord för de ville ha godis :P Sockergrisar!
Är snart färdig med min essä..äntligen!
Nej usch! Jag är så tråkig idag!

Hade en nära döden upplevelse igår, red Alva igen och hoppade. Jag jag fick ju inte direkt en samlad häst efter hindrena. Direkt jag fattade galopp så drog hon, så fick jag ihop henne några meter innan hindret och efter så bara drog hon och sprang som hon själv ville. Gick inte att få kontroll på henne. Men hon är super mysig att hoppa! Jätte mjuk och go, så landar hon och då önskar jag att jag inte hade suttit upp..eller nästan i alla fall!
Nästa gång ska jag hoppa Dusty jätte längesedan nu! :( Min älskling!<3

Nej, nu måste jag plugga och vila lite! Kanske äta lite godis ;) Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar