lördag 12 februari 2011

Har varit sjuk hela veckan!
Tvingade mig själv att åka och rida på torsdagen och ha prov då. Så åkte jag mot bättre vetande till APU:n. Det var ändå ganska roligt där. Fick rida Jon, han är ju super mysig! Gick as bra! Sen så hade jag ju hoppträning på kvällen och det gick också bra. Fick rätta till min sits lite..allt har blivit helt scrued up efter sittsträningen på real :P men nu vet jag i alla fall hur jag ska rätta till det :)
Jag och Moa vart jätte sugna på godis efter ridningen så vi åkte till ica och köpte massa godis innan jag åkte hem. ;)







Sov jätte länge idag, till tolv :O
Så har jag varit ute på promenad och träffat Farmor och Farfar :)
Så får vi se om det blir nått bus ikväll eller inte...hoppas det för jag behöver komma härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar