måndag 28 februari 2011

Såå mysigt!!!

Måste bara berätta världens mysigaste sak!!!!

På fredag förmiddag innan jag skulle rida så gick jag in i stallet. Så såg jag inte Dusty, gick till hennes box så låg hon ner där i spånet och såg allmänt tjock och mysig ut. Så jag smög in till henne så tänkte hon resa sig men jag började klia henne på halsen så låg hon kvar. Så kliade jag henne på ganachen så sträckte hon ut sig och lade hela hennes tunga huvud och hals i mitt knä<3<3<3<3
Det var otroligt tungt såklart men det var så fint, hon visade verkligen att hon litar på mig så jag fick klia henne på halsen, bakom öronen och i pannan och hon bara låg där i min famn. Så otroligt söt och go!
Jag tror jag aldrig har känt mig så lycklig någon gång, så stog Moa och Emelie utanför dörren och Awwade..så fruktansvärt söt var hon!
Och så till på köpet gick ju ridningen super bra!
Jag är såå stolt över min donna!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar