söndag 20 februari 2011

Söndag..

Var i stallet 14 timmar i fredags :O Fatta att jag var trött!
Red Jon på förmiddagen och Hoppningen men Orlanda gick super bra. Hon tog tag i hindrena mycket mer så jobbar vi på frammåt drivningen fortfarande, men det kommer!






















På lördagen var jag hemma och städade sen åkte jag till cross på kvällen. Så tyckte Sara att jag och Mina skulle sova hos henne så gjorde vi det. Kollade på film och snackade lite. En typisk tjejkväll :P
Det jobbiga var att jag dömmde massor med konstiga drömmar! Usch! Jag vet att jag drömmer men jag kan inte kontrollera dem i alla fall..super jobbigt!

Var till kyskan idag iaf och så åkte jag med mamma och handlade innan vi åkte hem..så snart är det dags för innebandy :) Hoppas det kommer lite fler dit idag!

C'ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar