tisdag 15 februari 2011

Bloggen??!

Orkar inte med bloggen just nu.
Mår pyton, kan inte äta och är sjuk :(
Inte kul!

Har haft friluftsdag idag, men obligatorisk närvaro och nu kommer jag bli sjuk igen! Jag säger inte att det inte var kul på plats men konsekvenserna vill vi inte veta av!
Bättre blir det inte när man kommer hem och inte kan äta en tugga med mat och ändå är hungrig! Äckligt!
Fick i alla fall i mig lite soppa men mer blir det nog inte..frukt och te kan gå ner dock o.O Fattar inte varför!
Är otroligt irriterad på mitt liv just denna stund, men det går väl över antar jag!

Hade en rolig hoppträning igår i alla fall men Dusty <3 Men vi vart lite sena och Moa skulle hoppa, så ville hon hoppa samma höjd som mig..och som det brukar gå då så krachade hon rakt i hindret..ovanligt!
Men Dusty var jätte duktig, fast hon tävlade på söndagen och hade lite träningsverk så hon hängde sig på bettet så jag fick ont i mina händer efter ett tag :P
Man kan ju inte säga att hon är världens prektigaste dressyrhäst :)


























Nu ska jag gå och slå sönder nått...eller inte -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar