torsdag 17 februari 2011

Nej, jag är inte gravid!!!!

Jag önskar verkligen att jag hade en lätt lösning på problemet men så är det inte!
Ja, jag mår illa vid lukten av mat!
Nej, jag har inte haft oskyddat sex!
Ja, jag drömmer konstiga drömmar!
Nej, jag är inte gravid!

USCH!!!!

Har haft riddag idag i alla fall, maten funkade relativt bra..tills efter lunch och nu på kvällen :(
Måste egentligen gå och lägga mig men orkar inte!
Red DD makrarbete, gick bättre än förra gången i alla fall! Men det kan bli bättre. Nästa gång är hoppning så ska jag ha Fissur :D Yey!
och imorgon är det upp tidigt till APU:n som vanligt!
Men Moa kommer vara där också så kanske jag vaknar upp lite ;)

Längtar till handikapp hoppningen...Dustydustydusty!!!!!!<3
Saknar henne lite..hoppas det kommer en tävling snart! Kanske åker iväg på nån storhäst tävling :) Vem vet!

Nej nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar