tisdag 13 november 2012

Studiebesök!

Var på studiebesök på mälarkliniken igår!
Fick kolla runt där och se lite hur de jobbar :)
Sen fick vi lyssna på en kille och en tjej som jobbar där och som pratade om doping och lite annat :)

Åkte hem och tränade, sen till gpk.
Red dressyr på Pärlan idag, ute!
Hårt men det gick att rida i alla fall!
Vi gjorde mycket volter, avsaktningar, flyttningar, ökningar och öppna.
Dusty lyssnade bra men det tog ett tag innan hon kom igång i kroppen eftersom vi inte kunde galoppera så mycket.
Men när vi väl gjort en fattning i galopp så var det som att vända på handen och jag kände hur hon fick mer driv, takt och tramp.
Men det var fortfarande för lite för att hon skulle orka bära sig.
Fick till ett lätt stöd bara längre kom vi inte och jag var inte sådär jätte nöjd :P
Men det är i alla fall längre än vart vi var förra året den här tiden!

Inatt vaknade jag av att min mage stod ut som en ballong! o.O
Det gjorde super ont och jag mådde as illa!
Så trodde först att jag fått magsjuka men nixpix, en kvart senare var det borta igen -.-'

Nu är det skola på schemat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar