lördag 17 november 2012

Så himla värt det!!

Mår as dåligt!
Tog ut mig för mycket igår för jag tränade extra på kvällen så min kropp är helt slut, har ont i huvudet och skakar!
Inte har jag sovit eller ätit nå bra häller! :/
Orkade knappt skruva av korken till min vatten flaska vid lunch idag!

Hade iaf praktik men åkte hem tidigare!
Har fixat hästar för ridning och tömkörning och sen longerade jag efter lunch!

Hemma så satte jag mig i soffan sen kom jag inte därifrån förren det blev mat!
Tänkte inte åka och hoppträna men sen fick jag med mig mamma till gpk så då åkte jag ändå och Sååååå glad är jag för det!
Det gick nämligen hur bra som helst på träningen!!
På framridningen fick jag till stödet och allt jätte bra så formen blev kanon!
Kände att hon var framme och bjöd och tog tag och ja! Helt underbart!
På hoppdelen tog hon för sig bra och lyssnade kanon så vi blev riktigt sammansvettsade!
Gjorde en för dålig andridning en gång och då blev det grodhopp sen rättade vi det och allt satt kanon!
Super glad för att jag åkte trotts att jag går på alvedon och inlånad energi!

Efter så åkte jag till bk och jag mådde så bra där! Mina vänner!! Guuuush vad jag älskar mina vänner!
Trotts mitt fysiska tillstånd och att jag verkligen hade noll energi kvar så fick de mig att skratta och må bra!

Så nu är jag hemma, vågar inte sova för jag vet att jag kommer drömma! Skakar för jag inte har ätit nå bra!
Går just nu enbart på Alvedon och kaffe så snart säckar jag väl..kan ju hoppas!
Nä! Nu får kroppen vila denna helg så hoppas vi att jag är redo på måndag!

Godnatt!!

Ps. Dusty kan det där med att charma kameran!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar