onsdag 28 november 2012

Jätte bra dag!

Det var en riktigt bra hoppträning idag!
Red på rita och vi hade Frida istället för Leif idag :)
Började med framridning i trav och galopp, hon kändes lite obalanserad men så fort jag fick en fastare possition så lugnade hon ner sig och takten blev bra osv!
I galoppen blev det lite rusa i vänster varv men höger var riktigt bra!
Sen trimmade vi avsaktningar på volt och där kom jag åt henne riktigt bra och efter det var formen suuuuper härlig!
Jämt och fint stöd osv!
Trav hoppade sen och hon väntade super bra och tog det fint!
Sen hoppade vi en studs serie och där väntade hon lika bra och sista serien kändes hur jämn och fin som helst!

Åkte hem efter och började baka!
Bakade nyttiga american cookies, sen gjorde jag mat, köttfärsgryta med chili!
Super gott!!
Sen bakade jag kladdkaka till när jag fyller år :)
ska försöka slå ihop några sesamfrökex senare om jag orkar :)

Nu blir det bara vila i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar