måndag 5 november 2012

Markarbete!!

Idag blev det att rida tjockis Alfons ;P
När jag stod och borstade kom det fram tre små tjejer som skrattade åt att han är så tjock!!
Mobbing! ;O
Haha, han är ju gullig iaf!

Vi red bommar på volt och jag fattar fortfarande inte hur han orkade med hela timmen!!
Han var klockren! Så klockren som han nu kan bli med de fett och inga musköten som sitter på hans lilla ponnykropp! x)
nej men helt allvarligt!
Han gick i super bra form och balans och värde sig själv och jag hade inte minsta lilla tyngd i handen utan han chockade mig så otroligt!
Så i ena stunden jobbade han på
Som en liten snygging sen spratt han iväg i galopp några meter sen jobba igen!
Skrattade halvt ihjäl mig ;P
Gulliga hästen!!

Har förberett mig för nationella prov imorgon och lite annat så nu känner jag mig ganska duktig faktiskt!
Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar