onsdag 21 november 2012

Hälsofreak?!

Så himla bra dag idag!!
har fått as mycket gjort och allt jag har gjort har blivit bra!! :D

Började dagenmed att sova ut ordentligt och sen direkt ett pass ryttarfys! Kändes awesome!
Frukosten blev nyttiga pankakor som var jätte gott! :)
Sen till lunch gjorde brorsan kötfärssås så då tog jag den och la till rivna morötter, linser, oliver och svamp så åt jag det med en mumsig sallad! Farligt gott! :D
Tog en jogging tur till ica och köpte mörkchoklad och torkade tranbär.
Så gjorde jag egna nyttiga små mellanmål!
Super lätt, nyttigt och gott! Hittade på receptet själv men det finns säker flera som är liknande! :)
Så hjälpte jag mamma att göra middagen idag - köttfärspaj! :D
Jag älskar paj!
Gjorde även den till en "nytigare" varijant!
Super god!
Så sist men inte minst så fick jag inspiration att göra frukostmuffins!
Så tog ett muffinsrecept, bytte ut lite ingredienser mot nyttigare alternativ och la till lite frön och riven morot, havregryn och toppade med äpple och kanel!
Ruskigt goda och super smarta till frukost jag som har så svårt för det! ;)

Så har jag gått och blivit hälsofreak nu tro?
Hmm..vi får väl se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar