fredag 30 november 2012

Natti Natti!!

Ska strax sova..

Nu är det verkligen vinter!! Snö på backen och kallt som tusan!
På högbo idag var ingen sugen på ryttarfys, inte ens jag och då är det riktigt illa!
Så vi fick jobba med projekt istället!
Sen lunch och så rida efter det!
Dressyr på Manne :)
jag var väldigt ostadig i början kan jag säga, hittade inget samband alls i kroppen och orkade inte resa upp mig och göra ordentliga halv halter!
Det var nästan som om jag inte kunde kontakta min kropp! o.O
Men red på där då så gjorde vi lite lösgörande och så..funkade väl till viss del men jag red verkligen inte till Max! Så himla missnöjd där!
Sen började vi med skänkelvikningar och dåååå äntligen föll magen på plats och efter det för tusan, då red jag!
Så där är jag riktigt nöjd!
Fick jätte fint slut också så är ändå nöjd med resultatet!

Åkte till körskolan för teori sen, helt okej, ganska kul faktiskt!
Så hem, baka lite och vila lite sen kända jag för att köra den där himla ryttarfysen ändå och då blev det lite dans och styrka och yoga övningar och ja..jag vet inte allt!
Men kul var det!

Så nu har jag gjort mitt för idag..nu ska jag sova och så blir det åka till globen imorgon! :D
Gött!!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar