måndag 26 november 2012

Jag är trött, yeey!!

Har gått på lånad energi hela dagen så nu är jag redigt trött!

Red ute idag på puss Ponto som var riktigt busig!
Vi red runt på prostis i mörkret och det blev ett antal luftsprång!
Slog handen så tummen blev vriden snett och nu gör den ont!
Men man är väl Viking!
I övrigt så var han hur fin som helst och riktigt grymt tramp och steget var jätte häftigt så, aa, det var riktigt kul att rida idag! :)

Hemma så duschade jag sen satte jag igång och bakade "stenåldersbröd" super gott!
Gjort på massor med olika frön och ägg!
Nomnomnom!!
Det blir min frukost imorgon! ;)

Hoppas ni har det gött för det har jag!
Nu är jag ju trött också så jag satsar på att somna innan ett idag!
Känns som en utmaning men det kan gå!! :)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar