lördag 3 november 2012

Bästa höstlovet!!

Mitt sista och helt klart bästa höstlov är nu förbrukat!
Jönköping är vackert och det blir bara bättre av att det bor tre underbara personer där!

Vi har i alla fall haft riktigt kul!
Vi sov i stuga hela veckan, badade, bowlade (mitt lag vann och Brynäs vann också i samma veva!!!) gick runt på stan, åkte till Gränna och köpte polkagrisar, fikade, åt på resturang, kollade på film och utsikt och jag vet inte allt!
Tåget tog sju hela timmar hem och killen bredvid mig fick sina väskor stulna :P inte så bra!
Men nu är man hemma och trotts att jag kunde ha stannat en vecka till så är det skönt att komma hem till min säng!!

Saknar dock alla jätte mycket och jag lämnade en liten bit av mitt hjärta kvar där borta! :)
Nu ska jag njuta av helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar