lördag 6 oktober 2012

Var jag trött igår kanske??!

Tjena vilken dag jag hade igår!
Först praktik från 8-17 sen hsk 18-19 och sist träning 20-21..
Lite slutkörd!
Träningen gick ganska bra! Dusty var lite krasslig och hostade och sådär så jag vågade inte riktigt kräva nått av henne idag! Struntade nästan helt i form och sådär utan ville bara att hon skulle gå fram och kännas bra!
Vi fick göra en egen bana och den blev riktigt bra!
1-2 linje 21 meter, 3 räcke, 4 kombination, 5-6 böjd linje 24 meter och 7 räcke!
Första rundan gick så himla bra, bra känsla och fina språng fast det låg på ca 60-70! Sen tog vi den igen på ca 80-85, då blev det lite krångel vid trean som ledde till ett stopp på kombinationen men annars så var det bra! :)
Nu är nästa hoppning på km nästa lördag! :D

Orkade inte åka iväg på något på kvällen utan var hemma och fixade mina naglar :P
Så nu har jag rosa tippar på dem :D
Ganska bra gjort för att vara gjorda av mig mitt i natten!

Nu ska jag snart iväg till Korskyrkan där det kommer bli kaos! ;)
Bra kaos då!
Känner du för att vara med är det bara att komma kl 19:00!! :)
Det kommer bli awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar