onsdag 10 oktober 2012

Sunkdag!

Igår var en svajig dag! Jag var irriterad och stressad och jag vet inte allt!
Skulle egentligen rida på kvällen men blev för stressad så kunde inte ta mig dit och så skulle jag egentligen på hockeyn med skolan men dit tog jag mig inte häller..slutade med att jag åkte till kyrkan och dit kom jag försent istället! -.-'
Men jaja..
Tog mig till interpool med vänner efter det och kollade matchen!
Sen hem och hela min värld svajjade då!
Mådde inte så bra :/
Och självklart har det hållit i sig till idag!
Så idag har jag sunkdag!
Mjukisbyxor som jag aldrig går i annars!
På det så hade vi matte prov i skolan och jag kunde det inte riktigt!
Gjorde så gott jag kunde men det är nära att jag bara hoppar av kursen istället!

Nu sitter jag och väntar på banken för att fixa internetbank och lite sådär!
Ikväll blir det hårdträning för min del tror jag!
Det blev ju ingen ridning igår och ingen idag häller :/
Så nu köttar vi gärnet!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar