tisdag 2 oktober 2012

Tisdag!

Vilken dag, har fått mycket gjort idag kan jag säga!
Började med skolan: idrott och projekt!
Blev klar med projektet och kommer nog få bra med träningsverk efter idrotten!
På stan en snabbis med Frida (som för övrigt fyller år idag!!) och köpte lite nagel grejer :)
Sen möte med kontaktperson eller i alla fall hennes mamma än så länge :) Hoppas allt funkar bara så blir det jätte kul allt! :)
Så hem en snabbis, käka och sen till Korskyrkan! :)
Hade lite kul med film inspelning till helgens event ;)
Så bön och sen hem igen :)
Skulle plugga matte hade jag tänkt men sen när jag skulle börja så såg jag att jag inte behövde det för jag låg redan i fas ;D Grymt!
Så har spelat lite gitarr och fixat naglarna :)
Nu: sova!

God natt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar