onsdag 10 oktober 2012

Träningsnarkoman? Kanske!

Efter mitt vredes inlägg om min sunkdag så var det så att när matte provet var avklarar och dagen nästan över så gick jag mot läkare för hälsoutredning..
Efter det så fick jag lite inspiration av höstvädret och min icke tunga väska så jag tog en powerwalk hem :)
Ca 4 km var det och det kändes ooo så gött!
Så körde jag ryttarfys pass och styrketräning hemma, svetten rann från mig då kan jag lova!
Så sjukt härligt!
För att avrunda tog jag en jogging tur till ica och tillbaka :)
Köpte popcorn, haha x)
Så nu är jag grymt nöjd med dagen i alla fall!

Jag som var nästan tränings allergisk för jag tyckte det var så himla tråkigt för sisådär tre månader sedan :P
Men nu är det något av det roligaste som finns :)

Beställde även tåg biljetter till jönköping över höstlovet så nu mår jag riktigt bra! :D
Imorgon har vi longerdag på högbo!
Yes, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar