måndag 1 oktober 2012

Shopping och träning :)

Jobbade på med projektet hemma idag, det är kul men åh så långt och drygt -.-'
Tränade också ryttarfys och fixade mat!
Sen åkte jag och mamma ner till stadium och köpte träningsbyxor och joggingskor :)
Finally lite ordentliga träningskläder!!<3

Åkte direkt till gpk sen för träning :)
Red Hatti idag också, gulliga hästen!
Fick kämpa i början för att få henne framåt och sen i höger varv smet hon från mina fattningar och tog vänster istället så fick verkligen kämpa där för att få högergalopp, men till sist så! :)
Jobbade med upphöjda bommar och det funkade kanon!
Sista tio minuterna gick hon som en dröm!
Fick hjälpa lite med taktpinnen men annars så tyckte jag hon jobbade bra! :)
Om allt går som jag vill nu så kommer en glad nyhet för mig inom kort :D

Körde hem och det gick super, har fikat med familjen, duschat och nu blir det bums i säng!
Natti<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar