onsdag 24 oktober 2012

Onsdag!

Rena rama självmordsuppdraget att åka till hoppningen idag!
Red Rita och det gick fort som tusan!
Jag visste inte riktigt hur jag skulle få bukt med henne så fick lite extra hjälp av Leif i slutet av lektionen!
Annars så hoppade vi en övning med bommar framför och bakom ett räcke, sen hoppade vi också ett hinder på doagonalen för att sedan fortsätta in på en linje med 7 språng, oxer-oxer.
Det gick ju fort!
Sen hoppade vi bana, då gick det faktiskt ganska bra och flytande dock lite för fort på hinder fyra till 5a och 5b!
Fick ta om den linjen men då tyckte hästapållen att det var roligare att resa sig och kasta sig iväg och resa sig, kasta sig och resa sig så det blev bara trams! Själva hoppningen var bra dock!
Trimmade då på en volt över ett hinder för Leif och fick lite hjälp.
Ibörjan så gick det för fort, hästen drog och jag hade ingen koll!
Hon drog iväg och tänkte ta en trippelbarr åt fel håll men jag hann dra henne ur balans mitt i uppsprånget, jag var liv rädd kan jag erkänna!
Men efter det så fick vi till det bättre!
Ojojoj!

Efter skolan så åkte jag med Esther till Valbo och kollade runt, hon handlade och jag kollade på lite inköp!
Så käkade vi på Ikea :D mums!

Så nu år jag hemma och har tränat, ska sova nu så man får lite energi till imorgon!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar