måndag 8 oktober 2012

En helt vanlig måndag för tusan!!

Inte för att vara den som är den..men fy vad tråkigt man kan ha det ibland!
Ligger i sängen med energi som jag inte vet vart den ska ta vägen och borde sova för jag är trött också!
Suck!

Idag var det högbo som gällde på dagen!
Ryttarfys som jag märkt har ett lägre tempo i skolan än när jag kör själv :P Men det är väl bara bra antar jag!
Sen projekt som går framåt, lunch, longerings genomgång och projekt igen innan vi slutade :)

Red på eftermiddagen, dressyr på Fallendino blev det! :)
Han var springig och stressad i början men sen la jag pisken på sargen och då lugnade han ner sig :)
Jobbade lösgörande och försökte få honom att ta stöd på höger tygel och gå undan för skänklarna.
Det gick väl bra tycker jag!
Blev dock väldigt trött i min bål muskulatur efter att sitta emot och göra halvhalter så mot slutet fick jag lite väl mycket i handen kände jag,en det kämpar vi på med på ryttarfysen!

Nu ska jag sova!
Godnatt'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar