lördag 13 oktober 2012

Nu glömmer vi det här!

Ja det var ju tävling idag..vet inte hur mycket jag ska säga..vi glömmer den helt enkelt!
Så illa var det!!

Kom dit och fixade allt jätte fint!
Var super nöjd med fina hästen! Fick dock bara 12 knoppar :/
Redan där gick det fel för när jag kom till framridningen så hade de sagt fel tid till mig så jag var en halvtimme försenad vilket gav mig tio minuter framridning!
Snabbtrav i båda varven, sen upp i galopp och galoppera på dom tusan!
Galoppen var bra men istället för att få tryck i galoppen så gick det bara snabbare..hoppade fram på lilla fyra gånger och sen snabbt på räcket tre gånger sen in på banan i 90. Fick ett stopp på tvåan pga att jag inte fick ordentligt tryck i galoppen, annars bra runda!

I km klassen, 105, gick allt bara åt skogen!
Kom in efter en bra framridning!
Mot ettan och tog den bra!
Kom lite okänt till tvåan vilket blev ett stopp, kom över men rev en bom, mot trean där hon protesterade vet inte varför, hoppande och mot fyran där det blev tvärnit och vi gick ner på knä. Dusty slog sig och fick näsblod, jag ville utgå men fick hoppa om ettan innan jag gick, tog den ganska bra men är inte alls nöjd!

Den här dagen glömmer vi helt enkelt!
Tre av fyra blev uteslutna i min klass och hon som vann fick 16 fel...värt?! NEJ!

Är på väg till hästbo och ska bli uppmuntrad hoppas jag!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar