söndag 21 oktober 2012

Fyra timmar med plugg!

I helgen har jag i princip bott hos Esther :)
Vi har myst och haft det gött!
Efter hoppträningen som för övrigt gick bra och var inne nu! Så åkte jag till bk och träffa lite folk, mötte upp med Esther så sov jag hos henne :)
Sen på lördagen gick vi på spelning på mötesplatsen med ashtray tror jag det var och Antham :)
Kuligt! :P
Så idag blev det filmmys hos Esther med Jimmy och Jakob också :)
Trevligt!
Efter det åkte jag hem, tränade ryttarfys och lite styrka innan jag åkte till Martina och vi pluggade!
Vi började kl 19 och slutade 23..fyra låååånga timmar!
Men jag är i alla fall i princip klar nu!
Får väl se om jag orkar åka till högbo imorgon efter det här!
Och min kaffe termosmugg har jag glömt i skolan :'(

Nu måste jag sova och hoppas att sova riktigt gott!

God natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar