torsdag 5 april 2012

Vilken dag!!

Asså shiet!!

Vi började som vanligt med uttag.
Sen fixade jag stjärnan för han skulle till hovslagaren.
Kollade lite på Alex hoppträning innan jag hämtade brunte och svarten till henne :)
Sen fixa lite i stallet och fylla bäbisarnas vatten tunna.
Lunch med Erika och Co. på pizzerian :)
Ut och skritta med Erika på Lego och jag på Commander :)
Fixa resten i stallet och fixa stjärnan för
ridning.
Så skulle Erika sitta upp utanför stallet så gick det lite för fort så stjärnan vart rädd och Erika åkte i backen med huvud och nacke först.
Skit läskigt!
Stjärnan sprang ut på vägen så fick hämta honom och sen hjälpa Erika nere i ridhuset. Longerade stjärnan så han skulle lugnande sig, ser red Erika när hon väl kom upp.
Fick ta hand om stjärnan efter och sen tog vi in resten av hästarna.
Nu är Erika i alla fall på akuten tack och lov!
Hoppas hon blir bra snabbt!

Här hemma ska jag ta det lugnt och imorgon är det tävling :)

Den här fick i alla fall Erika av mig idag som tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar