torsdag 26 april 2012

Sitter uppkrupen i en fotölj och äter tacochips!

För det är jag värd!!

På teorin idag fick vi lära oss lite om hur man ska förebygga skador på hästar och så lärde vi oss lite om att beräkna foderstater :)

Hade hoppning på ridningen, skulle träna på rytm och på slutet hoppade vi en liten slinga med långa anridningar.
Jag red Xamir.
Nja, inte min favorit direkt men han är ju duktig!
Jag var lite stum i mina händer idag, följde inte med med handen ordentligt, kan vara för att Xamir har så kort hals och inte så mycket kontakt eller så, eller så var jag slarvig..donono...
Sen slarvade jag lite med vägarna och med att byta galopp. Men i övrigt ar det väl bra!
Bara jag som var lite off och spänd :/
Men ja..man lever med det!

Nu har jag välförtjänad vila i fotöljen med hunden i knät och tacochips till hands! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar