söndag 22 april 2012

Hejsan!!

Jag pallade inte blogga igår! Hade Alldeles för roligt! ;)

Åka i alla fall till Alborgen med lite kompisar och andra ungdomar :)
Var i lag med Sara och Daniel :)
Vi ääägde!
Fick 2000 mer poäng än alla andra och bara 1000 från max poängen! Så ja, vi var grymma!

Åkte till kyrkan sen allihop och hängde där, käkade tacos och hade möte den häng hela kvällen :)
Mycket mysigt!
Kollade på film på kvällen och sen var vissa uppe och andra sov :P
Jag sov -.-' jag är inte gammal men skulle upp och rida så ville inte vara trött då!
Men vi hade i alla fall as kul!

Var och red med Esther idag på pigga och busiga hästar!!
Hittade en superbra stock att hoppa i skogen :)
Och Funi la av en ordentlig bockning så jag flög! Haha, fast inte av då ;)
Sen åkte vi till kyrkan på möte som var väldigt bra!

Nu ska jag mysa med te och försöka sova!
Okidoki, God loves ya, and good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar