måndag 23 april 2012

Dressyrpass bland annat!

Hejsan, just nu ligger jag i sängen med katten på magen och mår gott!

Åkte ju till Gpk väldigt direkt efter skolan och klappade lite på min fina tjej som äntligen får börja röra på sig igen! Super skönt!
Hon kommer hinna bli redo för tävling i helgen om allt annat strul löser sig!
Peppad nu!

I alla fall så hade vi tidning för våra hsk barn idag och de är super duktiga!! :D
Sedan blev det tidning för mig också!
Fick rida Kalle idag av alla :O
Red barbacka! Och dagens bragd var att jag kom upp på honom själv!!
Utan pall eller något! Jag hoppade upp!
Fatta vad grym jag är!!
Senast jag skulle testa komma upp barbacka själv var när jag skulle rida en shettis hos min moster för några år sedan..jag kom inte upp!!
Så det var en riktig ego boost!!

Passet gick i alla fall bra! Dressyr!
Vi tränade lite enkla galoppombyten på serpentinbågar och lite bogar och bakdelar innanför och utanför spåren :)
Fick faktiskt Kalle riktigt fin!

Nu är det time to sleep!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar