fredag 6 april 2012

Tävling!

Åh vilken dag!

Åkte till Gpk runt 11 och började fixa alla grejer. Smörja tränset, fixa bett och byta schabrak. Sen började jag fixa Dustys man, och det blev faktiskt jätte bra. Var inte nöjd med alla knoppar med de blev små och fina i alla fall!
Asså hon är så himla snygg!
Knoppar, km schabraket och det säga fina tränset från börjes..Så snygg häst!!!! :)

Elina började i alla fall rida i 80 klassen.
Dusty var lite seg i början men efter lite uppväckning så blev det bra ändå!
De nollade i alla fall och fick hoppa en till runda och nollade igen :)
Duktiga! Med samma tid också! 45 sek!

Sen blev det jag, Dusty var super bra framme och taggad!
Travade lite, ökade några långsidor och shiet vilka ökningar!!!
Kollade så hon lyssnade på hjälperna sen in direkt på banan.
Ingen hoppning krävdes!

Inne på banan var hon super bra!!
Galopperade på och hoppade fint!
Lite slarv med bakhovarna var det dock!
Nollade första med 43 sek :)
Sen andra rundan var nästan likadan.
Det gick lite fortare och mot sista hindret villa jag bromsa upp lite men om jag bromsat upp mer så skulle det bli ett stop så istället blev det ett omtramp och jag hamnade lite efter.
Tror dock inte det syndes så mycket men det kändes i alla fall!
Men vi blev nollade där också med 42 sek :)
Snabbaste tiden på hela dagen! :)
Super duktig var hon i alla fall!
Fyra felfria rundor gjorde hon!
Bästa Pärlan!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar