lördag 8 september 2012

Stalltjänst!

Yes, nu ska vi upp på stalltjänst!
Har femtioelva lager kläder så jag tänker inte frysa!
Dock så glömde jag att ta stalltjänst nycklar igår så jag hoppas av hela mitt hjärta att det är öppet när jag kommer!!

Igår så hade jag hoppträning på bästa Dusty i alla fall!
Vilken häst säger jag bara!
Så fort vi började rida så sökte hon sig mot bettet och jobbade as bra!
Jag fick verkligen rida henne idag!
Fina fina Pärlan!
Hoppade några linjer och en serie och det var verkligen super bra allting!
Sist så fick jag ta revanch på trippelbarren som jag åkte av på senast!
Första språnget så spände jag mig och trodde hon skulle stanna så vi var helt ur synk när hon hoppade av ändå och räddade hela situationen!
Andra sprötet var perfekt!
Så jag är riktigt nöjd över denna träning!
Efter så åkte jag till bk och träffade vänner :)

Nu mot stallet!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar