måndag 10 september 2012

Markarbete: Diva

Jahapp, kan helt ärligt säga att jag red som en kratta idag, inte nöjd med mig själv alls!!
Kunde inte hålla stödet i min höger utan satt och släppte hela tiden och inte fick jag koll på det häller vilket gjorde att jag satt med hela hästen i vänsterhanden!
Åh, som det stör mig!
Sen så behöver ju Diva tas tillbaka väldigt mycket för att kunna komma in i en bra form och jag orkade helt enkelt inte hålla henne där..nä så det fick bli som det blev!
Kanske inte dåligt häller då men jag är inte nöjd!
Alls!
I övrigt så galopperade och travade vi lite bommar idag och sådär och det gick ju faktiskt bra -.-'
Aja!

Lite trött och sliten efter första dagen på praktiken, men oooh, det är så gött!
Red ut med Erika på Corre och det var mys!

Nu ska vi sova!
Puss och Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar