fredag 7 september 2012

Mot stallet!

Vaknade tidigt idag tyckte jag, halv sju -.-'
Usch!
Åkte ut till högbo och hade teori på förmiddagen: Avel
Ganska intressant faktiskt!
Så ska börja ett projekt om det nu :)
Sen så hade vi lunch och sist red vi :)
Vi skulle kolla på varandras sittsar och sådär och det var ju kul :P
Eller ja..
Vi hade i alla fall sits fokus och skulle bara försöka sitta korrekt :)
Det gick väl hyfsat i alla fall!
Red en häst som jag inte minns namnet på men nacken var riktigt hög och när jag försökte bromsa in så blev han bara kort och när jag tryckte på så blev han stressad så det gällde att hitta balans mellan, men ändå en riktigt trevlig häst!
Tror det kommer bli super bra på högbo :)

Nu ska jag iväg mot nästa stall för hästskötarkurs och sen träning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar