måndag 17 september 2012

Åh vilken bra träning!

Åkte till gpk idag med en bra känsla!
Ville så otroligt gärna rida Dusty och det fick jag ju :D
I boxen så var hon så otroligt gos sugen och pussig! Fick pussa hur mycket jag ville och det är ovanligt, hon brukar mest tycka att jag är dryg då :P Men inte idag! :)
Vi skulle hoppa ute, bara det gjorde ju allt super! :)
Red fram lite självständigt, det kändes bra men jag blev lite fast i högertygeln, tyvärr!
Men hon var så himla fin och positiv och glad! :D
Hoppade fram på ett räcke i trav, kändes bra!
Sen hoppade vi en serie i galopp med ett kryss, ett språng till ett räcke, två språng till nästa och tre språng till sista!
Låg lite stort första gången, hållde igen lite för mycket andra och tredje var perfekt! :)
Sen hoppade vi tre hinder på en båge :)
Först runt 50-60, sen runt 70-80 och sist frågade jag om jag fick hoppa lite upphöjda hinder så Jossan la det först på ca 95-100 och det tog vi bra, dock lite ojämn galopp!
Sen höjde hon till ca 105-110 och då la jag galoppen bättre och vi fick perfekta språng!
Så himla bra och lycklig!!
Jag skulle inte byta min Pärla mot någonting!! Hon är bäst!
Jag älskar dig Dusty Lanzo!! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar