onsdag 26 september 2012

Godnatt...eller?

Det regnar ute som tusan!
Och då är det så att jag inte kan sova, oftast och jag försöker inte änns -.-'
Plus så håller jag på att bli sjuk så i denna takten kommer jag inte ta mig ut på praktik på fredag :/
Känns tråkigt men får se hur det bli, kan ju ändras! :)

Idag hade jag matte c på förmiddagen, funkade bra men måste jobba lite hemma nu för att hålla takten med schemat vi har :P
Sen var det ju träning för Leif :)
Jag tänkte inte vara med eftersom jag håller på att bli sjuk och det spöregnade men vi red inne idag så var med ändå :)
Hade Damelio och han var förra årets avkastar kung så jag kände mig lagom pepp :P
Men det gick så himla bra!
Första träningen på lervik som verkligen kändes sådär riktigt bra! :)
Inga stop och ingen avramling! :D
Happy!
Mysig häst var han också så honom vill jag ha igen! :)

Åkte till Marino sen och som tur var så regnade det inte då!
Red ut, skrittade och travade i skogen. Gjorde lite skänkelvikningar, framdelsvändningar och övergångar. Det kändes bra och var alldeles lagom för mig idag!
Blev ett litet strul där han började studsa och stegra och sparka med hovarna för han ville inte gå framåt, damp!
Men det gick ju sen :P

Nu ska jag "sova" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar