onsdag 19 september 2012

Min väska väger 20 kg!! -.-'

Är på väg ut till Marino nu med min FETA väska Fido!
Han väger seriöst 20 kg..stackars min rygg!!
Inte okej!!

Hade för övrigt matte C på förmiddagen och det flyter på bra där tycker jag! :)
Sen var det hoppträning för Leif :)
Fick rida Sambuca igen, och jag får damp på hennes galopp!!
Men idag var hon stressad och jag kom inte alls åt henne!
Skulle vilja lägga mig på volt ensam och bara få henne lösgjord och avslappnad. Fick inte riktigt till det mellan alla andra hästar och bommar och grejer :P
Men i alla fall så gjorde vi en klo lövning med bommar och små kryss som inte alls gick särskilt bra pga galoppen..
Sen hoppade vi en linje, två första gångerna blev det lite kort mot hindret och sista så lyckades jag hålla in henne lagom mycket från början så allt blev perfekt! :)
Jag tycker inte hon är den lättaste hästen att rida och Leif sa det också men man kan ju utvecklas, förhoppningsvis! :)

Nu så kör vi på med nästa häst och hoppas det blir ett riktigt bra pass istället!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar