torsdag 27 september 2012

Lite jobbig dag då :/

Idag har jag haft en järn dipp..dvs hela världen har snurrat under mina fötter, jag har inte haft någon balans och har kallsvettats i perioder.
Det är inte okej!
På ryttarfysen med skolan mådde jag så dåligt så jag skakade och kallsvettades..fick höra att jag var blek så det var inte så bra :/
Men men, man är väl Viking..eller?
Red iaf efter lunch, red Uran och idag kan jag säga att jag red bra!
Tänkte mycket på min egen sits och försökte vara avslappnad och rida så korrekt jag kunde!
Och det var bra!
Man är ju sin egen värsta kritiker men åt fanders med jantelagen för idag kände jag mig grym och det är inget fel med att säga att man är duktig på något!
Håller ni inte med!!? :)

Iaf så åkte jag hem sen då och käkade, duschade och så där.
Nu är jag på väg till Esther och vi ska mysa och äta glass så hoppas jag att jag blir ordentligt frisk och inte såhär småförkyld och att snurrandet försvinner!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar