söndag 10 mars 2013

Överkänslig?

Uscha usch!!
Stort misstag jag gjorde idag!! :S
Bestämde mig för att ha en godisdag nu ikväll..STORT MISSTAG!'
Började med lite frukt och rostad majs, vilket var helt okej!
Sen tog jag några sånna chokladdoppade majs kulor, så åt jag dem lite för fort! Ca 1 näve kanske och så började jag må så illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!!
Vart tvungen att spy tillslut!
MEN..det var inte det största misstaget!
För sen efter en halvtimme eller så så började jag ära chips istället och några till choklad kulor! Mycket värre!
Mycket mycket värre!!
Hur i hela friden kan man tappa kontrollen på det sättet? O.o
I alla fall så sa min mage upp sig helt och hållet, var tvungen att spy igen och sen kunde jag inte äta något mer alls!!
Fruktansvärt!
Det misstaget gör jag inte om!
Måttligt är bra nog! -.-'

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar