tisdag 5 mars 2013

Lagom crazy och mysig dag! ^^

Varning för långt inlägg!!!

Vårt schema i skolan nu är helt och hållet kaos!!
Har ändrat det typ fem gånger och ingen vet vart eller när vi ska ha lektioner xP
Men tror det löste sig tillslut!
Hade först idrott som ingen visste när den började och sen matte som började nästan innan idrotten slutade -.-'
Så en tidig lunch som för övrigt var hur god som helst! :D
Så projekt: kolla på film två timmar!
Sen en timme matte igen..
Och nästa vecka är det inte alls samma schema ^^
Oh well!
Gick och fikade en snabbis på stan med Maya, Frida och Linnea! Mysigt!
Tog en smoothie och flapjack på naked juice bar och jag älskar dem!!! :D<3
Och mitt i allt detta så glömmer jag att jag skulle på hästakötarkurs möte på gpk!!
Suck jag orkar inte!'
Nu ska jag göra mat till familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar