onsdag 6 mars 2013

Hoppträning!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!! ^^
Red Dmelio igen!
Började iaf lite trögt, fick inte igång min ridning direkt!
Sen lossnade det lite när vi började jobba lite mer med lösgjordhet och över bommar! Jätte fin blev han då!
Sen hoppade vi på volt vilket gick sådär, han släpade bakbena efter sig och stannade lite hastigt en gång så jag åkte över huvudet på honom ^^
Men det var snyggt gjort och väldigt smidigt!
Sen hoppade vi en kryss serie som gick jätte bra och avslutade med en linje!
Tog sist linje två gånger och den sista blev jätte bra!
Däremot så kom "katastrofen" efteråt!
Vi missförstod varandra i kurvan och Damelio tappade balansen och jag störtdök rakt ner i marken framför honom! Så han sprang rakt över mig och jag fick sparkar överallt! Både i ryggen, huvudet och i ansiktet!
Så imorgon kommer jag ha ont i hela kroppen!
Säkert en hjärnskakning och en massiv blåtira -.-'
Men jag lever i alla fall!

Nu är det kaffe time!! Så som jag längtat efter kaffe hela dagen!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar