lördag 2 mars 2013

Mysdag!<3

Åh vilken chill dag, super gosig!!

Började med att få sova ut en aning på morgon och sen gå ner och ta en lugn frukost:
Blåbärsgröt m mitt älskade vanilj te <3
Sen körde jag lite ben och rumpa ca 15 minuter och avslutade med 40 minuter powerwalk!
Jätte skönt!!

Sen åkte jag till hemlingby med mamma på deras kakbuffe, inte illa måste jag säga!!
Det var hembakat och sådär bra mättande fika! Inte bara socker och luft!
Så det var nice, dock så sa min mage ifrån ändå, men är inte van med den mängden socker, mjöl eller mjölk!
Så det är förståeligt! (är det äns ett ord??)
Så avrundade vi det med en rask promenad runt 3 km spåret i snön, gött!!

Så nu är det vila i sängen med katten så får vi se vad som händer ikväll :)

Kanske lite långtext men har lite tråkigt här hemma just nu xP
Inte för att jag orkar göra något speciellt heller ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar