fredag 7 december 2012

Vill inte! >.<

Kände mig ju inte helt frisk igår!
Men tänkte att om jag känner mig okej på morgonen så åker jag till praktiken ändå!
Så kände mig helt okej imorse..åkte till stan men bussen är ju väldigt försenad!
Så fick vänta på nästa buss vilket tog 1 och en halv timme! -.-'
Men då började jag känna att det spände i svaljet och min mage levde om en del..
Pappa kom ju hem med magsjuka igår så antagligen ligger jag risigt till!
Åkte hem oh nu kör jag huskur!

Min huskur kallar jag för blocken!
Det går till så att man rotar fram allt man har i huset som kan motverka magsjuka så som aloe vera, pepparkorn, vitaminer osv.
Sen lägger man händerna på magen och ber för sin mage att man inte ska få magsjuka och direkt efter käkar man alla motverkande grejer på samma gång!
Har inte haft magsjuka på fyra år tack var detta och kommer vägra få det nu också!!
Såja!

Nu är det bara att vila och se till så man mår okej tills senare om jag måste åka till hsk kväll..kommer nog inte åka till träningen ikväll dock :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar