måndag 24 december 2012

Jul!!

Nu är det julafton!! :D

Har inte bloggat på ett tag men har inte heller tänkt på det :P
I onsdags hade vi specialidrotten på Friskis och körde stenhård cirkelfys!
Fick bland annat astma och skakningar men tog i allt vad jag kunde sp det var nice!
I torsdags tolkade vi och jag hade såklart världens träningsverk sedan gårdagen!!
Fredags kunde jag inte åka till praktiken för min kropp skrek åt mig att det gjorde ont!
Sov hos Esther och julhandlade på dagen.
Sen åkte vi till Bollnäs och träffade lite ungdomar där och sen sov vi på hotell som var super nice!!
Igår hade vi besök och sen på kvällen åkte jag till hästbo med några kompisar och sov där :)
Och nu är jag hos mormor och har det gött fast har en extrem huvudvärk som inte vill gå bort!
Har tagit smärtstillande nu så hoppas på att somna i tid!

Önskar er en God Jul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar