måndag 3 december 2012

Mot gpk!

Idag har rent ut sagt varit en "j*vla skit måndag" som Madde M uttryckte det så fint tidigare!
Först åkte jag bussen i det kalla vädret, -23 grader, till stan!
Fick vänta på bussen som var sen kanske tjugo minuter, in till Sandviken.
Där fick vi vänta i ca 50 minuter på en buss som inte gick idag! -.-'
Så frös halvt ihjäl, och jag skojar inte, innan vi tog en buss som skulle till gävle och vända innan den skulle till högbo!
Ringde Janet x antal gånger för att försöka få henne att flytta lektionerna till skolan, och till slut så gick ju det!
Janet är bäst!
Så gick från sjukhuset till en annan buss till stan och sen till skolan!
Så vi var ute kanske två timmar i äckel kylan för att sen åka tillbaka till stan!
Ja...kul!
Men gjorde provet som gick ganska bra tror jag och sen fick vi lunch!
Råkade äta en macka med valnötter så det kändes som att jag var gravid med en himla ailien som slet sig ut inifrån!
Smärta!!
Sen till på köpet fick jag mens och det vet ju alla kvinnor hur kul det är! -.-'
Det var det jobbiga idag!

Så det bra kom på eftermiddagen!
Körlektion som gick bra och jag gillar min lärare!
Sen käkade vi och jag fick räksallad!
Namnamnam!
Så ryttarfys träning och nu är jag på g mot gpk för hoppning! :D
så nu är det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar