fredag 7 december 2012

Nya naglar!

Har bara suttit i soffan hemma nu och fixat till mina naglar!
Har lite huvudvärk och ibland spänner det som tusan i svaljet men annars så är det rätt så lungt!
Om jag känner starka lukter så blir det värre dock och om jag börjar röra mig för mycket mår jag illa..vet inte vad det är! -.-'

Har i alla fall käkat sallad till lunch!
Bara för att man är hemma och inte mår toppen så finns ingen anledning i min bok att fuska med onyttig mat!
Så tog jag kaffe och lite mellanmål nu!
Ska försöka få rätsida på läget innan jag åker iväg ikväll..jag är ju så envis att jag visst kan rida när jag är sjuk men vet inte om man ska riskera det just denna helg..eller?
Måste prata med mamma!
Annars så tror jag inte att det kommer bryta ut mer än det har gjort nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar