onsdag 12 december 2012

Träningsverk!!

Igår var jag rakt igenom ett träningsfreak!!
Började dagen med mitt vanliga morgonpass, sen hade vi idrott i skolan.
Cirkelfys!!
Tog som tusan och var tuuuuungt, men sååå gött!!
Sen åkte jag till gpk och tränade årets kadrilj, suuuper duktiga tjejer som rider och kan progrmet ooch allt!
Känner mig super stolt! :D
Fick vänta på bussen därifrån i 40 minuter i snökaos..jag var arg!!!
Men kom till kk tillslut och köpte fika till alla där, hade trevligt!
Sen hem och käka mat och sista passet körde jag på kvällen.
Mage och rygg.
Det tog som tusan och kännes suuuuper!!!
I killed it!!
Så följden av igår är en träningsverk som sitter i ryggen, magen och rumpan..jobbigt att sitta!!

Men idag är vilo dag hemma, ingen matte c för den är klar för terminen!
Specidrott får vänta lite för min del just nu!

Måste bara visa mina babes just nu!!!
Inte särskilt nyttigt eller så men en om dagen till en kopp kaffe skadar inte och så sjuuuukt goda!!<3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar