tisdag 26 juni 2012

Tisdag!

Hej hopp!
Regnig dag idag, så jag behövdes inte på jobbet :P
Åkte ut till stallet istället!
Hjälpte till på ridläger och red Orlanda som var ovanligt snäll!!
Fick fram henne bra och hon blev super fin!
Men i vänster varv tyckte jag hon gick och sköt in baken så mycket och försökte fixa till det, men det blev inte bättre!
Så kollade när jag red i spegeln och då såg jag ju att hon tog kortare steg med högern!
Så antagligen är hon lite stel efter att inte ha gått så mycket senaste veckorna!
Synd :/

Sen åkte jag med Moa till Rosalie som är borta :P Så red jag Arken och Moa Niko.
Arken var fin! Niko var pigg :P
Dumt nog kom det ett tåg på hemvägen som lät AS högt så hästarna visste inte vart de skulle ta vägen! Stackrarna :/
Men det gick bra, vi kom hem oskadda!

Nu ska jag vila och sova så blir det jobb imorgon :D

Krullhäst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar