söndag 1 juli 2012

Söndag!

Det känns lite konstigt att inte blogga varje dag som innan, men samtidigt är det skönt att inte tänka på det hela tiden! ;)

Det har i alla fall gått bra på jobbet, inget att raportera om det..
Har en vecka kvar där nu :)

Igår var jag ut till Alborga och kollade på en travhäst som jag ska hjälpa en kompis att rida in :) kul!
Så var jag även ut till Tierp för invigning av ett ridhus och så var jag modell för ryttarstugan och gick modevisning..i ridhuset :P
Men det var as kul! Ska se till att köpa några av de kläderna som jag hade på mig :)
sjuuuukt snygga!
Var på pannkakskyrkan igår också och det var jätte kul!
Käkade goda pannkakor och pratade med trevligt folk!
Spelade brännboll och lite sådär :)

Nu ska jag åka till kyrkan, träffa lite folk och sådär :)
Trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar