torsdag 14 juni 2012

Sommarlov = latmask!

Jag har sommarlov och då betyder det att man blir lat och inte orkar blogga!
Så det kommer nog inte bli lika många inlägg och sådär fram över..tror jag..

Var i alla fall på stolt och nykter igår.
Hade lite panik för jag tyckte alla som var där var så små :P haha..
Men jag, Frida, Maja och Linnea hade i alla fall kul!
Åkte karuseller, käkade sockervadd och kollade på de som uppträdde :)
Kul kul!
Dansade inget på diskot, kände att jag inte riktigt passade in där :P

Maja och Linnea sov hos mig i alla fall :)
Så åkte de hem imorse och jag åkte till stallet.
Sitter här nu när hästarna har lite vila, trötta små ponnisar är de :)

Senare är det första hjälpen här som jag ska vara med på tänkte jag :)
Kul de!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar