torsdag 28 februari 2013

Studentkryssning!!

Något av det roligaste jag gjort tror jag!!
Käkade middags buffé som var mindre lyckad! Men sen var det party och jag ägde dansgolvet tsm med en kille där :)
Och jag skojar inte!' Vi dansade tills vi inte kunde gå mer!!
Så sjukt gött!!!
Vi buggade, tvistade, , battlade och jag vet inte allt!
Så det var riktigt riktigt kul!'

Jag har dock inte alls tänkt på vad jag käkat på båten ^^
Dels så har vi inte ätit så mycket överlag sen så är det bara en gång i livet! :)
Men jag har i alla fall redigt med träningsverk från dansen och ont av skorna och från gymmet i måndags ^^
Så jag känner ingen skulld för det! Utan nu ska vi hem, imorgon ska jag kurera min kropp och sen lättar vi igen! ;)

Jo men det här är något jag kommer minnas och sakna! Helt klart!! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar